Retourbeleid dehairshop.nl
- Omruilen en retouren dienen binnen 8 dagen na ontvangst van uw bestelling via e-mail te worden aangemeld. Niet of te laat aangemelde retouren zullen niet worden geaccepteerd.
- U kunt uitsluitend ruilen of retourneren indien u deze in de originele verpakking en onbeschadigd aan ons terug laat bezorgen.
- De verzendkosten van een retourzending zijn voor uw eigen rekening, tenzij er een leveringsfout is gemaakt door dehairshop.nl
- U blijft bij een retourzending tot ontvangst van de goederen bij dehaishop.nl verantwoordelijk voor deze goederen.
- Indien u geen vervangend product wenst, zullen wij binnen 7 dagen na ontvangst van de retourzending het aankoopbedrag op uw rekening terugstorten. U bent zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van een correct rekeningnummer; dit doet u makkelijk in uw account.
- Wij behouden ons het recht om retourzendingen te weigeren of om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag terug te betalen indien de producten:
-
- beschadigd zijn;
- niet in de originele verpakking retour zijn gezonden;
- geopend of gebruikt zijn.
Klachten over kwaliteit dienen binnen dertig (30) dagen na aankoop schriftelijk te worden vermeld met daarbij een duidelijke uiteenzetting van de klacht.
- Wordt binnen dit termijn geen gebrek gemeld, dan vervalt elke aanspraak jegens dehairshop.nl van enig gebrek.
- dehairshop.nl neemt uitsluitend de klacht van de officiële koper, zoals in het klantenbestand bekend, in behandeling.
- Om de klacht te behandelen dienen alle producten binnen dertig dagen (30) na aankoopdatum retour te worden gestuurd.
- Producten die niet binnen deze termijn retour gestuurd worden zullen niet in aanmerking komen voor de klachtbehandeling.
Heb ik garantie op mijn producten?
dehairshop.nl geeft geen garantie na het gebruik van de producten. Indien er klachten ontstaan zoals droogheid of haaruitval zijn wij niet aansprakelijk.